My Move :)

Follow And Dashboard

Mycurcors

Jack Skellington - Nightmare Before Christmas

Saturday 29 October 2011

Best Kawan Dengan Korang :DD

Haha . Baru Jer Habis Chat Group dengan Mohd Amir And Zaid Ramlan :DD Thanks beb cause Happy kan aku even Korang tak Tahu the True Story :) Korang Member Terbaik Yang Pernah aku Dapat. Sembang Kitorg hari ni Sembang kedah bhai .


Haha. Sembang Kedah Kitorg Merapu Jer . Haha ! Memang TerBaik Kau Zaid Ramlan :DD Ayat Tah pape Kau Bagi kan? Haha. Kau dah lah macam siot jer :) Dah lah Siot, siot lagi tu :) Mohd Amir , Kau ni tak lain tak bukan kerja kau memang nak kena kan Zaid jer. Bhaha :DD Seriusly Beb :) Kau Memang Gila-2 lah .


Untuk Aku asyik Gelak jer Bila Korang Balas membalas IM. Haha, Aku tak tahu lah kalau Aku webcam dengan Korang :D Ape Yang jadi pun Aku tak pasti Lah :) Haha. Memang Best Chat dengan Korang :DD 


#MemberTerBaik :DD SayangGirlSaya :)

No comments:

Post a Comment

Like Button

The FolloWers Who reading MyBloggie :')