My Move :)

Follow And Dashboard

Mycurcors

Jack Skellington - Nightmare Before Christmas

Monday 21 November 2011

Bola :DD

Okay . FirstLy Aku Sangat Bangga Jadi Anak Malaysia :) Haha, Tempoh Hari tu , Malaysia Dapat Kalah Kan Indonesia Dengan Satu gol Sahaja . But , Sebelum End Of The Game Tu , Aku Harapkan Malaysia Dapat Gol Lebih Dari satu . But TakkisahLah Cause Malaysia Menang ;) ILoveYou Malaysia :DD

So Hari Ni 21/11/2011 - Isnin - 0830 P.M
Aku Dengan Family Aku Tengok Bola Dekat Rumah . Ou Jyeahh ! First Game Aku , Mama and Adik Dah Macam Monyet Melompat-lompat cause Malaysia Ada Banyak Peluang . Masa First Gol Untuk Indonesia , Family Kitorg Sedih Gila :') Sebab Indonesia Dapat Goll . Aku Tengok Balik Ulang Tayang Tu Khairul Fahmi Che Mat A.K.A Apek Alpa Sikit Even Dia Focus .

So, Kitorg Yakin Sangat-2 Malaysia Dpt Gol Masa Tu . So , Kitorg Enjoy Happy Lagi . Then Malaysia Dah Dapat Rentak Diorg Whole Family Aku Semua Dah Excited sangat-2 :DD Haha. Dah Macam Monyet Lompat-2 Jer . Then , Time MalaySia Dapat Goll Pertama Tu, Kitorg Happy Gila-2 Lahh Sebab Malaysia Score Even Lambat Sikit Goll Nya ( Minit Ke-Berape Aku Dah Lupa ). Haha, Then Malaysia Banyak Peluang Right ? Jyeahh ! Memang Ada Pun

Jadi Aku Taknak Story Panjang-2 Ape Yang Berlaku . CukupLah Yang Ni Okay ? Love Y'All And Malaysia We All Love You Forever Okay !! MALAYSIA Boleh !

Cukup Peralatan Utk Bertempur Dengan GAME OLIMPIK nanty :DD

No comments:

Post a Comment

Like Button

The FolloWers Who reading MyBloggie :')