My Move :)

Follow And Dashboard

Mycurcors

Jack Skellington - Nightmare Before Christmas

Sunday 27 November 2011

Holiday With Family :)

Hari Ni Aku Pergi Holiday Dekat Melaka ( Melacca ) Hey Hey :DD Tempat Sejarah Tu :) Ouh Yeahh ! Masa On The Way Pergi Melaka Tu , Pandangan Aku Kabur Lagi --'' Okay , Migrain Lagi . I Hate !! Aku Biar Jelah .

So , Berhenti Dekat Hentian Seremban Nak Breakfast. Hari Ni Kitorg Breakfast KFC :9 Nyummy !! So , Aku Makan Burger + Telur Hancur + Coffie = Brrr ~ . So, Dah Habis Tu Aku Dengan Mama Singgah Tandas Jap Untuk Buang Air . Then Beli Asam Yang Masam-2 Gila Tu.

Then Terus Kan Perjalanan Kitorg . Masa Dalam Perjalanan Tu , Aku Rasa Macam Nak Muntah Jer. Ohh Shitt -.- Benci Betul Lah Nak Muntah-2 Ni . Aku Bagi Tahu Mama Aku Yang Aku Nak Muntah , Then Mama Aku Slow Kan Kereta And Berhenti Tepi Highway . #Aku Pun Terus Muntah . Habis Keluar Semua Yang Aku Makan Tadi.

Dah Habis Muntah Tu, Aku Pun Naik Kereta ( Chery MPV ) Teruskan Perjalanan Kitorg Ke Melaka. Tapi Masa Dalam Perjalan Tu , Aku Tidur Sebab Nak Hilangkan Migrain Aku Ni . So, Aku Tidur Dengan Lena. Bangun-2 Jer Dah Ada Dekat JUSCO Melaka . #Aku Tak Tahu Jusco Mana .

Aku Tanya Mama Aku Kat Mana Ni Sebab Tengah Mamai Lagi. Mama Aku Kata Ada Dekat Jusco Bukit Tinggi. Ohh ?!! Aku Pun Okay-2 Biar jelah. Aku Tanya Abah Aku , Abah Aku Kata Ada Dekat Jusco Melaka . #Kena Kelentong Macam Tu Jer --''

So , Selama Dua Jam Ada Dalam Shopping Mall Tu Kitorg Shopping Dua Benda Jer . Nak Tahu ? Tak Perlu Lah , Okay-2 Aku Bagi Tahu . Aku Beli Seluar Jeans Pendek satu And Baju Abah Aku Satu Utk Konvoi Dia Nanty. #Abah Aku Rider Motor Besar Tu . Abah Korg Ada ? ;)

Then Terus Ke Bagan Lalang Nak Makan Ikan Bakar Sebab Mama Aku Teringin. So , Pukul 7 Sampai And Abah And Mama Aku Beratur Nak Pilih Ikan Apa. Dari Pukul 7 Sampai Pukul 0847 Kot Tak Silap Aku Tunggu Makanan Kitorg. Huu :3 Lapar Tu . Kitorang Makan ( Ikan Bakar Siakap + Udang Tempura + Siput Lela + Ketam Masak Pedas = Kenyang :DD

Then Lepas Habis Makan Tu Mama Aku Bayar Then Balik Lahh Apa Lagi -.-'' Hee :DD

No comments:

Post a Comment

Like Button

The FolloWers Who reading MyBloggie :')