My Move :)

Follow And Dashboard

Mycurcors

Jack Skellington - Nightmare Before Christmas

Wednesday 14 December 2011

Awesome ;D

15 / 12 . 2011 - 0255 AM

Aku Online Sebab Aku Malas Nak Tidur Awal . Normal Lah Tu. Aku Bosan Time Tu , Aku Tegur Semua Kawan Aku .Tapi Semuanya Yg Nak Out Dah . Then Aku Tegur Budak Ni Kat Fb Sheera Rara . Hoo , Aku Tak Tahu Yang Dia Ada Problem

So, Aku Tanye Kenape ? Dia reply Panjang Ceritanya , Aku Mintak Dekat Blog. So, Aku Baca Lah Semua Cerita Dia . Haha ;D Ada Part-2 Kelakar Even Bagi Diorg itu Satu Benda Yang Menyakitkan Hati Mereka . But Aku Rasa Benda Tu Normal Lah . Jangan Simpan Kat Hati Sangat


You Know What ? Diorg Macam Laki Bini , Gaduh Situ Gaduh Sini , Tak Puas Tu Tak Puas Ni. Satu Jer Ayat --> Jangan Simpan dalam Hati Semua Benda-2 Tu. Kalau Simpan Semua Masalah Boleh berlaku , Tension Situ Tension Sini . Sakit Hati Bagai.

So, The Moral Is Setiap Ape Yang Berlaku , Jgn Simpan Kat Hati . Bila Simpan Kat Hati Ye , Macam-2 Boleh Jadi ye . Bila Kita Simpan Kat Hati Ye , Kita Jadi tension . So, Kita Ngelakkan Dari Simpan Semua benda tu Kat Mulut. Kita Cakap-2 , Then Kita Lupa. (Jadi Dato Fazilah Kamsah Kejap) Wehehe ;D

No comments:

Post a Comment

Like Button

The FolloWers Who reading MyBloggie :')